en tripp till hufvudstaden

helgen var fort överstökad tyvärr, men jag har iallafall haft en väldigt skön vistelse i huvudstaden. Själva meningen med trippen var ju att se romeo och julia på göta lejon, och jag hade väl inte direkt några förväntningar på den musikalen, men jag måste säga så här i efterhand att jag är helt blåst av stolen. HERREGUD vad bra den var, jag finner inga ord. Dansen, musiken, humorn, hela upplägget var så bra. Jag är verkligen glad att jag fick se den, verkligen något att rekommendera.
Lite shopping hann vi även med och en god middag på en thairestaurang i gamla stan. Igår fick jag dessutom gå omkring själv i stan eftersom mamma och marie skulle ta en långfika med sin kusin, inte mig emot. Jag gick fram och tillbaka och fram igen på drottninggatan och njöt av att få vara själv med den bara marken och solen. Åh, vad härligt det kan vara att vara i stockholm även om det bara är för ett par dagar. Jag ska definitivt boka in en eller flera stockholmsvistelser med kompisar i vår.
Sen var det ju inte helt fel att bo i Linas lägenhet som är så himmelens fin, åh en sån lägenhet vill jag ha i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback