K2

Sitter och googlar på mina nya skidor, ett par k2 amp radius med catch free rocker. Killen vi snackade med i butiken när vi köpte dom var väldigt hemma på skidfronten och rekommenderade dessa skidor till mig bland flera, men till slut valde vi alltså dom här. Blir lite osäker på dom nu dock när jag googlat en del på dom, det står att de passar bra för åkare som är nya i sporten och vill komma in i den fort, vilket inte riktigt passar in på mig kanske.. haha, dock har jag även läst andra saker också, t.ex. att de passar åkaren som alltid vill få ut maximalt av skidåkningen osv. Äh fan, jag hoppas att de passar mig och att JAG tycker de är roliga att åka på och ska inte säga nåt förns jag gjort det. Ska bli kul att prova skidor med rocker också! Nu får snön ta och komma så att jag får testa nya skidorna, och pjäxorna!! (Ber till högre makter att jag slipper kramper och skit i ben och fötter i år, pleeease) Lägger till en söt bild på mig och nya skidisarna också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback