dom kallar det tisdag

idag, idag.. Vad har jag gjort med denna dag? Jo, jag spenderade åtta härliga timmar i skolbänken, därefter besökte jag det ständigt återkommande mötet och efter det åkte jag hem för att äta en utsökt måltid lagad av fader min. Därefter pallrade jag mig iväg till löp och fys-träning med laget. När jag kom hem duschade jag och det tyckte jag var skönt, därefter fikade jag äggmackor med pappa och såg på en dokumentär om cornelis vreeswijk med han och anneli. Inget plugg varken igår eller idag helller, oerhört behagligt. Sikken dag va? Fullkomligt råspäckad.
-
ps. När jag väntade på bussen idag köpte jag ett automattuggummi och fick efter en stunds tuggande ont i magen, precis som jag alltid får när jag tuggar såna där runda gummin. Att jag aldrig lär mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback