första hp-filmen på femman nu

imorgon är det en vecka sen jag kom hem från frankrike och allt känns som vanligt igen, skönt. I måndags och tisdags ville jag bara gråta för att det sög så hårt att komma hem från paris till skola och vinter haha, men nu känns allt helt okej igen. Det var ju toppen att träffa kompisarna igen plus att ösd är ett riktigt vinterland just nu, så jävla fint.
-
Sen så kom tobbe hem nyss från storstan new york. Vi lyckades ju vara bortresta samtidigt så har inte träffat brürsan på nästan tre veckor. Gött att träffa han igen!
-
Kvällen ska spenderas med att sortera och lägga upp mina bilder från la france på facebook, hähä. Ska även klippa ihop en liten film! Åh vad kul, jag älskar att hålla på med sånt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback