det luktar nytt

lite shopping blev det också som sagt. Väldigt lagom med shopping faktiskt, och snällt mot plånboken dessutom.
Nya skor från jerns fick jag av mamma, finaste skorna i skinn och dessutom på halva priset, yatzy! Är kär.
Ett mönstrat linne från bikbok blev det också i finfina färger, kommer göra sig mycket fint till mockashortsen i sommar. Utöver det köpte jag en vanlig mörkgrå bas-tee på weekday, också den på halva priset. Även ett par nya hörlurar, och en vanlig men snygg tygpåse från beyond retro. Provade ett antal söta paysuits där också, men de flesta var så korta, eller så har jag för lång överkropp. Men hey, gillar man cameltoe så kan jag rekommendera dom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback