TILLVARON

Idag har jag varit så galet less på tillvaron, det bara slog till som en käftsmäll i ansiktet där på eftermiddagen. Kände mig gråtfärdig och tyckte att livet sög. Det kan ha dels ha haft att göra med historiaprovet på torsdag som jag så motvilligt var tvungen att plugga till ikväll, men nu är det gjort, och faktiskt, livet känns lite lättare nu. Nä men det är väl mörkret, det svarta PA-molnet som hänger över mig och skolan helt enkelt som får allt att kännas extra tungt. Tur då att jag har fina vänner att umgås med i vintermörkret, och att jag snart kan använda fingrarna på endast två händer för att räkna ner dagarna till den största dagen av dem alla. Åh jag känner mig som 8 bast igen, tänk att det kan vara så roligt att fylla år. Nu ska jag fortsätta ägna mig åt bloggläsning och yann tiersen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback