majsigt gott

idag har vart en soft men ändå jävligt osoft dag. Jag och madde tog en fruktansvärt lång promenad (som resluterade i ett gäng blåsor) till isakssonvallen där vi hade en liten friluftsdag. Vi spelade brännboll mot ettorna och förlorade men ett, ETT ynka poäng. Skjut mig. Grillade korv gjorde vi också och det var gött minsann, korv kommer lätt vara min basföda när jag skaffar egen lya, så förbannat gott.
När vi slutade drog vi på vårt allas älskade donken och käkade lite, sen blev det chill hemma innan jag trampade iväg till fristilen för ett skönt spinningpass.
Eftersom både mamma och tobbe är på bal fick jag laga middag själv idag, och bilderna nedan är endast för att lovisa ska förstå vad det var jag gjorde med tortillabröden egentligen. (man tar två tortillabröd, lägger det man vill ha i mitten, och steker sen bröden lätt i en stekpanna. Enkelt men mycket, mycket gott)


Kommentarer
Postat av: lovistovis

aaaaaahaaaaaa !!!!

2011-05-28 @ 09:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback