vi tar det senare

god kväll
jag sitter och funderar på om jag borde plugga, "nej" säger den lilla miniemman på min vänstra axel. Om det inte är prov eller redovisning inom de två kommande dagarna har jag väldigt svårt att ta tag i pluggandet, i o för sig är det bara småsaker som egentligen inte är så viktiga vilket dock bidrar ännu mer till att jag inte tar tag i det. Äh, jag pluggar på söndag, min lilla pluggisdag.
Appropå plugg, idag redovisade vi om eu för en grupp nior, och körde även en lek med dom, och tur var väl det för chaises vad tråkigt dom måste ha haft. Stackarna. Skönt att ha det gjort dock, och imorgon har vi inga lektioner utan ska bara lyssna på föreläsningar hela dagen på campus. Så förbannat härligt.
-
trallalla, hejdå datorn och hej tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback