måndag hemma

idag tog jag en hemmadag, var helt enkelt tvungen att ta igen förlorad sömn från helgen. Inget jag brukar göra, men jag var ju tvungen att testa om jag fick dåligt samvete eller inte. Det fick jag nämligen där nån gång i åttan när jag sket i skolan en dag. haha, det här är nog första gången sedan dess som jag stannat hemma. Inte lika dåligt samvete denna gång måste jag säga, jag valde ju ändå den dag då vi har minst lektioner. Anyway! Sov till tolv gjorde jag i alla fall, riktigt skönt! Sedan åt jag frukost/lunch med goda mackor och en smoothie.
Annat än det så har jag ägnat dagen åt att städa rummet ordentligt, dammtorkat och gjort fint så fint. Har även pluggat franska, packat upp, putsat skor och möblerat om lite. Dutti jag.


Kommentarer
Postat av: Lisa

låter som en toppendag ju! Ibland behöver man jui lite tid för att komma ikapp liksom. Du är så duktig på att fota och få det att se bra ut trots att motivet inte är nåt speciellt, gillar den sista bilden på kläderna mycket!

2011-02-01 @ 04:42:29
URL: http://mittamerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback