akta er

igår vankades det quatroboll som till slut blev trippelboll pga en dum gubbe som inte lät oss ha sporthallen så länge som han sagt. Kul var det dock att spela, och senare på kvällen blev det förfest samt fest i vårt allas älskade spikis. Jag dansade och hade roligt, åkte därifrån sist och hade stegen styrda hemåt, men ändrade mig tvärt och drog på efterfest istället. Där åt jag cheese och glass och mös på till klockan tre. Sen sov vi sex stycken i två ihoptryckta sängar och det kändes ungefär som att vara på utlandet, varmt och kvavt.
Blev hämtad av pappsen runt elva och drog hem för att ta en välbehövlig dusch. Senare på dagen drog vi till z-hallen för att se asplöven - öhc. Det var p r o p p a t med folk och en rolig match. Asplöven är ju favorittippade men öhc var faktiskt inte så långt borta från seger ändå. Kul hur som helst, hockeyfan I know.
Ikväll ska jag äta chips med dipp och sitta framför tvn. Jag ska också försöka att inte slå ner någon familjemedlem. Det är nämligen min favoritvecka på månaden och jag är arg, sur, grinig och lite sådär på vippen till ett mental breakdown när som helst.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Emma!

Kul att läsa din blogg, håll ställningarna där hemma och slå ingen :) Puss och kram

2011-01-18 @ 04:45:34
URL: http://mittamerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback