perdita

Vilar hakan på ena knät och har just käkat en skål med fil och crunchyflimgor. Ingen dålig combo det vill jag lova.
Jag kan också meddela att världens längsta skoldag ägde rum idag onsdag den 22 september från kl 8.15 till 16.40. Inget märkvärdigt kan man kanske tycka, men när man äter frukost kl 7 på morgonen och inte får mat igen förns kl 13 på dagen, ja då fungerar inget som det ska. Huvva vad hungriga vi är på onsdagar, lite som de 101 dalmatinerna - Trötta, hungriga och kalla. Man får prisa lyan för deras kycklingmackor.
Efter skolan hann jag även med lite maTTe hos maDDe, och när jag kom hem kände jag mig tröttare än guran. Slängde mig i soffan med franskaläxan framför idol och lärde mig mer om sång än om franska.
-
Jag fick skjuts hem idag så cykeln blev kvar i stan, och eftersom jag är pank och inta har fått busskortet av skolan än betyder det att jag måste åka bil in med pappa halv jävla sju på morgonen när jag börjar nära halv nio, varför jag varför jag.
-
"Berg flyttar in" har börjat igen förresten och jag såg första avsnittet ikväll. Carina Berg alltså, haha, skönare tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback