dunno

vaknade imorse och baksmällan var äntligen över, tack för det. Så jag tog min en löptur för att mäta min maxpuls till en idrottsuppgift, skönt värre. Mötte det där gamla kvinnliga tvillingparet som också var ute och sprang, dom som alltid har exakt likadana kläder. haha åh det ser så roligt ut. Precis likadan springstil har dom också.
Sen gick jag ner i tvättstugan och tvättade två maskiner, var tvungen att tvätta kläderna jag hade på mig i fredags då jag halkade och gjorde en riktig filmvurpa i någons spya.. ååh det är så vidrigt, men nu luktar kläderna gott igen. Jag kommer ihåg att jag inte tyckte att det var så farligt just då, men att jag ändå borde göra nåt åt det, så jag sprang ut på gräsmattan och började rulla runt i gräset som var blött. mm.. en finfin kväll.
Nu tänkte jag försöka knåpa ihop en film som jag har tänkt göra sen i augusti. Kl 16 ska jag åka och kolla hockey, och ikväll ska jag till sigge för lite chillerill.
ha däh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback