döda poeters sällskap

hade en fin helg.
Körde bodyjam i fredags eftermiddag och ärligt talat rös över hur bra instruktören var, tjofaderittan vilken peppad tjej! Därefter på kvällen drog jag till julia för lite föris och sen behöver jag väl inte nämna hur otroligt mycket festen vi sen drog till sög och att vi istället åkte tillbaka in till stan till julia. Jag hade dock kul ändå, kanske för att jag var betydligt gladare och onyktrare än de andra.
På lördagen mådde jag förvånansvärt bra så jag jobbade undan lite matte och drog sen till klanghallen för att se broderkakan spela match med öhc. (han har förresten blivit värvad av dom, YEAH, grattis grattis!)
Kvällen spenderade jag med mina vänner olwpåsen och holidaydippen, hur najs var inte det?
Igår söndag åkte jag till sundsvall med koffe, danne och tobbe för att spendera lite värdefull tid tillsammans på ikea och birsta. Jag köpte galgar, endast. Och en korv såklart.
Vi körde en massa billekar på vägen hem och hade det kul, hela dagen var ett party. När jag kom hem åkte jag till sigge för att se på "döda poeters sällskap" med henne och Lovisa. En riktigt bra söndag helt enkelt, och jag som normalt hatar söndagar.

Kommentarer
Postat av: Emma

nee jag använde iMovie, följde med min mac!

2010-10-20 @ 18:53:34
URL: http://emmzih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback