hjärnmos någon?

ujuj, nu snackar vi mosad hjärna. Idag hade jag endast en lektion då jag fick veta mitt betyg i svenska och sen var det slut. Då var klockan runt 12, så jag gick till biblioteket och satte mig för att studera till historiaprovet imorrn. Där satt jag på min stol med näsan i boken i sex timmar till klockan 18. När jag kom hem tog jag en äta-sepåtv-paus i två timmar, och sen pluggade jag två och en halv timma till. Imorgon ska jag plugga två timmar på hålet också innan provet. Herregud, även fast det är under press jag pluggar bäst så måste jag verkligen bli bättre på att dela upp pluggandet på flera dagar, det blir lite av en överdos för hjärnan när jag läser så här. Får bättra mig i trean helt enkelt.
När jag hade pluggat klart belönade jag mig med en nachotallrik och ett stort glas mjölk, och vet du vad? Det var gött som fään.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback