torsdag

idag hade vi bad på idrotten, och jag gjorde klart de sista två momenten som krävdes för mvg (Två längder crawl och att hämta en docka på 4 meters djup). Jag är glad att jag klarade crawlen, eftersom jag aldrig hade crawlat innan idag, men det gick ju riktigt bra faktiskt, yey.
Efter lunch var alla vi tvåor på en föreläsning om sex. Väldigt bra och roligt faktiskt, föreläsaren var superduper, och kul att det var en kille dessutom!
Musiklektionen var även inställd dag, hur jävla gött som helst. Musiken är verkligen inte som jag trodde, fasar för att gå dit varje vecka. För jäkla trist alltså.
-
Så där ja, en liten dagsresumé. Nu är jag hungrig och väntar på middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback