dagsljus

åh vad det är härligt nu. När man vaknar på morgonen är det ljust, och de senaste dagarna har det även varit blå himmel och sol också som grädden på moset.
Vilken sjukt stor skillnad det är att vakna kl sju på morgonen nu, jämfört med i december. Huvva, man är så mycket piggare och gladare och jag har verkligen inga problem alls med att ta mig upp längre.
Plus att det är ljust när jag kommer hem från skolan, och fortsätter att vara ljust ända till klockan sex eller mer. Det är såå skönt!
Underligt det där egentligen hur man faktiskt klarar av den där mörka perioden på året när man knappt ser dagens ljus. Det är nästan som att nån snabbspolar den tiden, tack för det, jag klagar då inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback