post graduation syndrome

halloj i stugan!

jag har känt mig rätt nere de senaste dagarna pga diverse saker, men idag har tillvaron kännts lite bättre. Igår kväll flyttade jag till pappa eftersom jag inte bott här på rätt länge, och det känns fint! Jag bor i "lillstugan" på gården nu (eftersom Maja är hemma över sommaren) vilket är asnajs eftersom vi har burit ner datorn hit (och internet funkar!), plus att jag har tv och en riktigt bra stereo som går att koppla till mobilen där jag har all musik.

Jag har varit riktigt seg de senaste dagarna, jag väljer att kalla det "post graduation syndrome", men idag fick jag faktiskt tummen ur röven och åkte på stan med Maja och Lisa. Hade inte käkat nåt på hela dan då så jag köpte mig en french hot dog, helt galet vad gott det är alltså. Köpte även ett superfint silvrigt linne på monki och ett armband från snö. Efter middagen for vi iväg igen för att se Tores cykeltävling (han är jätteduktig fast än han just börjat tävla!) och sen åkte vi till Lungre för att kolla när pappa körde gokart med jobbpolarna, sedan avslutade vi vår lilla biltur med en sundae på donken. Fint vettu. Det är mer än vad jag lyckats åstadkomma de senaste fyra dagarna tillsammans, wow.

Nu ska jag kika på how i met your mother <3 och packa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback