att chilla

ujuj, så oproduktiv jag varit de senaste dagarna. Det har verkligen varit lungna brisar.
I onsdags var det ju studenten, så då var det visserligen fart å fläng hela dagen, men i torsdags gjorde jag då inte mycket alls. Soffhäng javisst, spelade volleyboll på kvällen men det var väl allt.
I fredags lyckades jag maka ner arslet på stan med mamma iaf, och sen tog jag en fika med sigge och lydia på tings. På kvällen blev det mer filmhäng med sigge och lyddan. Produktivt var det ja.
Igår sov jag till 10, läste två timmar, och somnade om till 14.. suck. Det värsta som finns måste ju vara att sova bort halva dagen. Man mår så dåligt inombords!
Idag gjorde jag inte bättre ifrån mig, jag sov så fruktansvärt dåligt i natt så jag vaknade idag av att pappa plingade på dörren klockan 13. Jag ska nog åka iväg på picknick med ett par kompisar snart iaf så att jag inte blir ännu bättre vän med soffan och tvn.
Lite väl mycket chillande de senaste dagarna alltså, men rätt skönt ändå nu när det mesta av skolarbetet är gjort. När jag får lov på riktigt dock blir det definitivt inte soffhäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback