jojotest

åh herregud, jag har då aldrig varit så stum i benen eller haft en sån smärta i halsen och ner mot bröstet som idag haha, helt gälet. Vi hade alltså ett par tester med laget och gjorde ett jojotest (ett slags konditionstest) som är ungefär som ett beeptest fast tuffare. Fy faan vad jobbigt det var, de flesta tjejer la sig ner på golvet helt utpumpade när det var klart och en tjej grät till och med. Haha, antigen var det grymt jobbigt eller så är vi sjukt otränade hela bunten (vilket inte är helt omöjligt).
Jag är nöjd iallafall, klarade längst i min grupp så det kändes ju fint. Grejen är bara att vi ska göra om det senare för att mäta eventuella förbättringar så det blir ju superkul. Måste helt klart träna upp mig tills det.
Nu längtar jag tills ikväll, då ska jag äta chips och dricka zeunerts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback