avskedspartaj

HALLÅ!

Jag har haft en fin helg, och idag är jag bakis.
I fredags hängde jag med lovisa hela eftermiddagen och kvällen. Vi bastade, pratade, lagade den godaste kycklingsalladen någonsin, kollade på på spåret och senare på kvällen gick vi in till pause för att ta en kvällsfika med sigge, hanna och louise.
Igår tog jag en löptur (solen värmde på ryggen!) och sen chillade jag järnet och åt marabou premium cocoa mint, söft. Runt sex fick jag skjuts till lovisa där det vankades avskedsfest för hanna och ett rejält tjejhäng. Vi gick på spader dam och köpte pizza och det var så så så gott. En riktigt fet pizza är inte helt fel ibland alltså.
Sedan var det party och några sviniga pöjkar kom på besök vilket resulterade i mycket krossat glas och blodiga fötter för lovisas del. Så imorse skrubbade vi blodfläckar från klinkergolvet med svinto.
Tiden gick helt sjukt snabbt och klockan hann bli 20 i 6 innan vi gick och la oss, sen gick vi upp igen kl 10 för att städa så jag känner mig lagomt trött. Ingen tid för sömn dock, det blir klanghallen och hockey istället om ett tag.
Bakis som sagt, lite så där i vågor. Worth it!

Kommentarer
Postat av: kajsa

HEJ JAG TÄNKER SVARA PÅ DITT MAIL SNART :)

2011-01-30 @ 19:08:09
URL: http://kajsahelmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback