å ett å två

klappar mig själv på axeln i skrivande stund. Har nämligen kommit igång med morgonträningen igen, skönt. Var där igår, imorse och ska dit imorgon bitti också. Sen ska jag hålla det också, fortsätta åka dit innan skolan ett par gånger i veckan. Det är ju så otroligt skönt att träna på morgonen, man blir ju som piggare på dagen också. Dock är jag ändå inte nöjd, känner ändå att jag borde träna igen efter skolan men den mentala styrkan besitter jag då inte. Åh denna ångest, försvinn försvinn.
Dock har jag iallafall ett litet mål nu med träningen. Har nämligen planer på att springa midnattsloppet i sthlm i sommar, vore riktigt kul. Ingen större bedrift egentligen kanske, men ett mål är alltid bra. Hoppas bara att mina polerz är på, annars får dom hejja på mig istället. Hälla energidryck på mig osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback