välkomnar nya vänner på min tå

Onsdag, klarat halva veckan nu och därmed fått undan religionsprovet och bokrecensionen, SKÖNT! Har även skrivit klart talanalysen ikväll så nu är det bara matteprov och musikredovisning kvar. Jisses vad jag ska njuta på fredag eftermiddag när allt är klart. Sen lär väl nästa vecka bli likadan haha, då hoppar jag i sjön.

Annars då? Jo jag har fått en liten stad med blåsor på ena storstån. Inte mindre än fem små blåsor trängs på min lilla tå, och matte tycket inte om det. Även på andra foten finner man blåsor. Jag är nu officiellt blås-kvinnan.
Och alla dessa blåsor bara för att jag har haft på mig samma träningsskor som jag har i stort sett varje dag, vad är det som händer?

Hahaha åh jag skrattar åt mig själv när jag läser vad jag just skrivit. Vad har hänt med min blogg? Blåsor och matte?
Äh, välkommen till min vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback