rädda mig

sitter och lyssnar på discohits från 70talet och skriver en uppsats om discokulturen. När jag är klar med den måste måste måste jag ta tag i nk.n eftersom det är prov på måndag. Herregud, jag har då aldrig känt mig så omotiverad till att plugga för ett prov. Synd att det är så sjukt trist att plugga nk.
Usch, jag känner mig alldeles nere på grund av skolan också, jag vill bara ha lov nu och slippa plugga för en stund.
Är hyfsat orolig över både nkprovet och matteprovet som väntar. De två är ju mina svagaste ämnen, och jag vill inteee plugga till dom, de ger mig världens klump i magen. Kan jag inte bara låta Grim kissa på böckerna och skylla på det?

Igår var en dålig kväll också, och när jag vaknade imorse ville jag bara försvinna. Usch, ingen bra helg. Inte ens våfflor och skidvm gjorde tillvaron bättre. Blä säger jag, BLÄ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback