räkpasta och idol

Jag kom hem nyss efter att ha spenderat kvällen hos min bror kristoffer. Jag och tobbe blev bjudna på en grymt god räkpasta (jag som inte ens är ett big fan av räkor) till middag, och sen kaffe och tvhäng i soffan. GÖTT! Det var väldigt trevligt att umgås med koffe igen, det var ju ett tag sen!
Dock innebär min lilla visit att jag inte har fått undan psykologiplugget än för imorgon, vilket betyder att jag får bänka mig i sängen med psykologiboken nu istället. Nåväl, familjen kommer först!
-
Förresten, någon frågade om jag satt upp bilderna på väggen (se inlägget en bit ner) i ramar, men nixpix det har jag inte, har bara använt gammal hederlig häftmassa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback