glöm inte vattenflaskan nästa gång emma

Idag tog jag tag i träningen ordentligt. Började med att cykla från ope till skolan imorse, sen gick jag på både bodystep (tog död på mig) och bodybalance och cyklade sen hem i regnet. En jävla helvetescykeltur var det. Det spöregnade, jag blev genomblöt och kall, och min papperspåse på styret fylld med grejer gick såklart sönder av regnet så att jag fick hålla allt i famnen resten av vägen hem. Men je e int bitter.
Ikväll var planen att plugga matte, skriva klart ett tal och göra en franskuppgift. Matten är ju apsvår så där hann jag bara göra yttepyttelite. Hann inte göra talet heller, men franskan blev klar iallafall.
Lägger man ihop dagens bedrifter är slutsatsen att jag varit duktig idag. Belöningen stavas sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback