countdown

SNART, är det lov. Och lov innebär Frankrike och att jag åker om mindre än en vecka, helt gäälet!!
Det är lite svårt att förstå att jag faktiskt ska åka till kärlekens huvudstad och få vara där med ett gäng kompisar. Huvva vad kulturella vi ska vara, full rulle hela dagarna. Det ska bli riktigt kul med Frankrike, nervös är jag dock, men oj vad kul det ska bli.
-
Den här veckan är det en del i skolan också, två redovisningar + ett prov igår, ett prov idag och ett prov imorgon. Dock kan man inte plugga nåt vidare till provet imorgon, så jag är så gott som klar med skolarbetet innan lovet förutom några småsaker. SKÖNT!
-
Eftersom jag inte behövde studera ikväll åkte jag till z-hallen och såg öhc spöa skiten ur kramfors. En varmkorv blev det också såklart, obligatoriskt. Nu ska jag återvända till kungarna av tylösand.. Herregud vad jag har bytt ner mig när det kommet till tvserier, från greys till detta. Men men, jag följer bara mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback