things will never be the same again

ååh äntligen hemma från sju timmars diskande på spiltas krog. Det var knökfullt med folk och jag trodde aldrig att disken skulle ta slut, men det gjoorde den till slut, holy moly. Fötterna och ryggen värker men nu ligger jag i sängen under täcket och lyssnar på JJ och väntar på att min supersaftiga lön (inte så supersaftig) ska trilla in på kontot. Bästa känslan, när man jobbat klart och vet att det bara är att vänta på pengarna. GÖTT.
Annars då? jo tack, jag fick tillbaka mitt matteprov imorse. Drog till med ig, mitt allra första ig. Vilken känsla, vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Men tröst finns, av alla tre matte c-klasser fick över hälften ig. HAHA, helt galet dåligt. Måste vara lärarna det är fel på, helt klart.


Kommentarer
Postat av: Sandra

du skulle ju kolla på kläderna. Fast just vilket av plaggen kommer jag inte ihåg. haha

2010-10-09 @ 01:54:34
URL: http://sandrawall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback