en dum idé

att inte kika på termometern innan jag gick ut för en löptur tidigare idag var en, ja, dum idé.
Dum som jag var tog jag endast på mig ett par syntettights, alltså dom jag brukar ha för att träna inomhus, och tänkte.. nej förresten, jag tänkte inte alls.
"oh, kyligt!", tänkte jag när jag kom ut genom porten men tänkte att det lär ju inte kännas så pass när jag gått en bit. Mjorå, det kändes minsann efter ett par minuter i benen!
HELVETE, vad ont det gjorde i låren! och när jag hade sprungit till lillsjön pallade jag inte mer och vände hemåt istället för att fortsätta runt sjön. Jag var till och med tvungen att kuta till jula på lillänge för att värma benen, haha.
När jag äntligen kom hem och tog av mig byxorna såg jag att låren var knallröda med vita utbuktande fläckar på. Schweet.
Sen sa mamma att jag var dum som inte hade klätt på mig tillräckligt och sa även att det var -17 grader ute.
Åh jag är en idiot.
En idiot med en förfrysning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback