as made famous by the beatles

hallå där.
-
Jag går bara och väntar på att det ska bli vecka 50 och jullov. Inte för att skolan är späckad med arbete, utan snarare tvärtom. Skolan har varit så där misstänksam lugn nu i juletid vilket såklart är skönt, men då blir istället effekten att en enda liten uppgift att göra i skolan blir brutalt ansträngande. Det är nästan så att man behöver stressen och att ha mycket att göra, jag antar att man blir mer effektiv då.
-
Denna vecka har med andra ord känts oerhört seg och jag har fått kämpa för att ta mig framåt. Nu är det dock helg och det känns så jäkla gött! Det betyder att endast EN riktig skoldag återstår, sen är det bara julavslutning på tisdag och sen har 20 dagars ledighet tagit sin början.
-
Denna helg har jag bestämt att jag inte ska ut nåt, utan att jag bara ska vara hemma, se på film med en kompis, träna och plugga. Ett bra beslut Emma, även vita helger behövs, det vet du.
-
Jag är lite insnöad på gamla goda beatles och simon & garfunkel just nu, och denna låt är ju bara för skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback